Přeskočit na hlavní obsah

Christmas Eye makeup


Ahoj všichni,
dneska máme 17.12. a to znamená, že už zbývá jen 7 dní do Vánoc, ale venku to tak vůbec nevypadá.
Já jsem si pro vás připravila další Vánoční líčení, tak snad se vám bude líbit.



Kdo má rád Nude rtěnky tak může použít nějakou v neutrálním odstínu jako jsem použila na prvním obrázku. Ale já mám radši výraznější rtěnky, proto jsem zvolila i červenou variantu.


Líčení je v barvách zelenkavé, červeno-vínové a zlatavé. A jelikož doma máme ozdoby červeno zlaté a stromeček je zelený tak se to krásně hodí na štědrý večer.


Detail Oka



Použité produkty

Tvář

Oči

Sephora glitter primer
Makeup Revolution London Flawless 
Rimmel London ScandalEyes Kate 103 Pure Turquoise
bellápierre cosmetics cadence
Rimmel London ScandalEyes micro Eyeliner
Rimmel London Exaggerate 261 Noir
L´oréal Paris Telescopic mascara


Obočí

Rty





Veselé Vánoce







Komentáře