Přeskočit na hlavní obsah

Jemné růžové líčení na ples


Ahoj všichni,
dneska vám ukážu jemné plesové líčení, ale i přesto že je jemné tak se krásně třpytí na světle..

Tak se rovnou na to vrhneme.


Na oči jsem zvolila pěnové oční stíny, které jsou krásné jemné růžové barvičky, ale v sobě mají ještě zlaté třpytky, které se na světě krásně třpytí. Do očního záhybu jsem zvolila hnědý sín a ostré okraje rozblendila. Na vnější stranu oka jsem nanesla tmavě růžový oční stín a do středu oka světle růžový oční stín. Vše jsem spojila aby nebyly vidět přechody mezi stíny. Pomocí gelových linek jsem namalovala linku s ocáskem. Nalepila umělé řasy a nanesla řasenku.


Na pleť jsem nanesla nejprve krém na obličej a poté bázi pod makeup, chvíli jsem počkala než se báze do pleti vstřebala a potom nanesla makeup pomocí štětce. Na zafixování jsem použila pudr a na tváře jsem nanesla tvářenku broskvové barvičky.


Rty jsem zahalila do třpytivě růžové barvičky, ale určitě se hodí i jiná barva.






Použité produkty

Tvář:  Vichy LiftActiv Supreme krém
Dermacol Gold anti-wrinkle base
Dermacol Truffle lanýžový hydratační makeup č1
Essence all about matt pudr
Dermacol tvářenka a rozjasňovač č2

Oči: Sephora Glitterguard primer
Dermacol moon touch č13
Rimmel London Glam´Eyes HD 024 Pinkadilly Circus
Maybelline NY Lasting Drama 24H Gel Eyeliner
Nalepovací řasy eBay
Rimmel London ScandalEyes Rockin´Curves

Rty: Rimmel London Apocalips  300 Out Of This World

Komentáře