Přeskočit na hlavní obsah

Můj nákup Dermacol


Ahoj všichni, 
v sobotu jsem udělala menší  nákup na eshopu Dermacol Zde
Na těchto stránkách jsem nakupovala poprvé, vždycky jsem produkty od Dermacolu nakupovala v drogerii, ale vždycky je jednou poprvé. No a musím říct, že jsem s eshopem spokojená v sobotu jsem učinila objednávku a v úterý byla doručena. Určitě uskutečním nákup i příště.

Teďkom něco málo o značce Dermacol.

Česká kosmetika Dermacol má své počátky v 60. letech ve Filmstudiu Barrandov v Praze. Velmi brzy se spojili odborníci z filmových studií s dermatology z Ústavu lékařské kosmetiky v Praze. Od začátku byla tato spolupráce lékařských principů a expertů na filmový make-up úspěšná. V té době značka uvedla krycí make-up Dermacol – jeden z prních v Evtopě a na světě vůbec. Licenci na produkt prodal Dermacol v roce 1969 až do Hollywoodu. S přípravky značky Dermacol se kromě USA a evropských zemí lze setkat také v Kanadě, Austrálii a řadě zemí Středního a Blízkého východu.
Vedle významných úspěchů v zahraničí zůstává Dermacol v Česku synonymem pro make-up. Každý čtvrtý prodaný make-up v České republice je právě od značky Dermacol. Každý pátý přípravek z péče o tělo je také Dermacol.

Filozofie značky Dermacol

Dermacol chce poskytovat kvalitní péči pro všechny typy pleti a její problémy. Nezáleží, zda jde o pleť mladou, zralou, normální či suchou, mastnou nebo problematickou.
Dermacol výrobky splňují přísné nároky na kvalitu spojenou s nejnovějšími poznatky výzkumu v kosmetologii. 
Klinické testy výrobků probíhají pod přísnou kontrolou Státního ústavu v Praze v souladu s legislativními standardy Evropské unie.
Většina pleťových, tělových a dekorativních výrobků Dermacol je hypoalergenní. 
Dermacol produkty obsahují účinné látky speciálně vyvinuté ve Francii, Itálii, Španělsku, Německu a Japonsku.
Finální výrobky značky nejsou testovány na zvířatech.

Můj nákup



AROMA RITUAL SHOWER GEL - PEAR WILLIAMS

250 ml
59 Kč

Miluji sprcháče od Dermacol krásně voní a na kůži jsou příjemný, proto padla volba na tento s vůní hrušky. 



LONGLASTING LIPSTICK

08
4,38 g
159 Kč

Krémová rtěnka s dlouhotrvajícím efektem až po dobu 6ti hodin.

Tuto rtěnku od Dermacolu jsem ještě neměla a strašně se mi líbí to clic otvírání. Už se moc těším až ji vyzkouším.



Rtěnka je krásně pigmentovaná.


DUO EYE SHADOW 02

3 g
179 Kč

Tyto stíny jsem také neměla a moc se mi líbí ten tmavý stín vypadá modře, ale na světle hází krásné fialové odlesky. Ten světlí stín moc pigmentovaný není, ale na nějaké to denní líčení bude dobrý.



BLUSH & ILLUMINATOR 02

8,5 g
249 Kč

Krásná broskvová barvička je teda hodně pigmentovaná, takže s ní opatrně při nanášení.
Co mě mile překvapilo byla nádherná vůně. Moc se mi tvářenka líbí.



MOON TOUCH MOUSSE EYE SHADOW 13

4,9 g
149 Kč

Krásné pěnové oční stíny, které jsou růžové barvičky a mají v sobě krásné zlaté třpytky.
 Moc se mi líbí a těším se až je pořádně vyzkouším.




Tak to by byl celý můj nákup v eshopu Dermacol. Snad se vám článek bude líbit.


Komentáře

Tereza píše…
Ta rtěnka má krásnou barvu a ten click systém je super :)
HAUTE BASICS
BKarol píše…
To má nádhernou :-)
Miska píše…
Jejich rtenky mam moc rada. :-)

http://style-and-smile15.blogspot.co.uk
BKarol píše…
Jsou fajn :-)