Přeskočit na hlavní obsah

Večerní líčení


Ahoj všichni,
dneska jsem měla chuť na nějaké to večerní líčeníčko, které jsem ani moc neměla dobře promyšlené tak jsem vymýšlela za pochodu.
Snad se Vám výsledek bude líbit.


Jako první jsem na celý obličej nanesla bázi pod makeup od značky Dermacol.


Dále jsem se přesunula na oči a na ty jsem nejprve nanesla bázi pod oční stíny aby mi vydržely celou noc. 



Jako další jsem si vzala svoji novou paletku očních stínu od značky E.L.F. studio, kterou jsem dostala pod stromeček.


Z paletky jsem si vybrala takovou modrozelenou barvičku, kterou jsem nanesla na vnější stranu oka a do očního záhybu a taky jsem pomocí chlupatého štětce ostré okraje rozblendila. Dále jsem namočila štětec do stínu co byl vedle a nanesla jej na vnější koutek oka.



Na zbytek víčka jsem nanesla stříbrný oční stín, který se krásně třpytí.



Na vnitřní koutek oka jsem nanesla třpytivě bílý oční stín.



Černý stín jsem nanesla podel řas a trochu vystínovala, nesmím zapomenout i na spodní víčko tam jsem opět nanesla černý stín a pod něj trochu toho zelenomodrého stínu.


Tento stín bohužel na fotce moc černě nevypadá, ale věřte je opravdu černý.


Vnitřní linku jsem vyplnila gelovou linkou od Maybelline pro lepší intenzitu.



Jako poslední krok přišla na řadu řasenka od značky Rimmel London.




 Konečný výsledek očí



Jako další krok jsem učinila nanesení makeupu od značky Rimmel London.
A další produkt na řadě je korektor a rozjasňovač v jednom od Rimmel London.



Vše zafixuji pudrem od značky Catrice.
Bohužel jsem si nevšimla, že je fotka rozmazaná tak jsem ji znovu nevyfotila ( omlouvám se ) 


Pomocí vosku od Rimmel London si vykreslím obočí a pročešu řasenkou na obočí od Essence.


Nanesu tvářenku od Catrice.


A vrhneme se na rty, tentokrát jsem použila dvě rtěnky jednu v Nude odstínu od Rimmel London ( 45) a druhou výraznou také od Rimmel London ( 120 cutting edge)





Konečný výsledek



















Komentáře