Přeskočit na hlavní obsah

Líčení s produkty od Rimmel London


Ahoj všichni,
před nedávnem jsem byla v drogerii DM a od tam jsem si odnesla novinky od Rimmel London 
a to řasenku Volume Colourist, oční stíny Magnif´Eyes 005 Pink & Purple Rain a rtěnku The Only 1 Revolution Red 500.

Dneska jsem se rozhodla pro líčení, které se hodí na nějaké to posezení s přáteli. A při té příležitosti jsem použila i tyto produkty.


Na pleť jsem nanesla bázi pod makeup od značky Dermacol gold a než se mi vstřebá více do pleti přejdu na oči.

Jako první nanesu na celé víčko jako bázi růžový oční stín od značky Rimmel London Magnif´Eyes, dále na celé víčko nanesu zlatý oční stín z paletky od Makeup Revolution London Flawless do očního záhybu nanesu světle hnědý oční stín, který vystínuji. Na fialovou linku použiji druhou část očních stínů Magnif´Eyes. Nanesu řasenku od Rimmel London Volume Colourist a oči jsou hotové.

Vezmu do ruky makeup od Rimmel London Lasting Finish 25HR Nude 100 Ivory, který pomocí štětce zapracuji do pleti. Vše zapudruji pudrem od Catrice Prime and Fine, nanesu tvářenku od Dermacol ( Blush&Illuminator) č.2 
Obočí trochu zvýrazním paletkou od Rimmel London Brow This Way 003 Dark Brown.

Na rty nanesu krásnou červenou barvičku od Rimmel London The Only 1 Revolution Red 500.




Snad se Vám líčení bude líbit.

Určitě se těšte na recenzi produktu od Rimmel London.


Komentáře