Přeskočit na hlavní obsah

Dermacol Longlasting Lip Colour (Dlouhotrvající barva na rty)


Ahoj všichni,
dneska Vám představím dlouhotrvající barvu na rty od značky Dermacol, určitě ji všichni znáte a taky nějaký ten odstín vlastníte.

Já si koupila jeden odstín a i když jsem na ty zářivý barvičky tak jsem zvolila něco méně zářivého.

Tak se na to teda rovnou vrhneme.

Tuhle krásku jsem koupila v drogerii DM, ale bohužel si už nepamatuji kolik stála. :-)



 Textura s vysokou pigmentací barvy na rty je rychleschnoucí a výborně kryje. Ultra lesk & jemná péče v krémové fázi díky obsahu přírodních vysoce kvalitních olejů, včelích vosků a vitamínu E zabraňuje vysušování a rty hydratuje, zvláčňuje, dodá jim svůdný lesk a plnost. Slibuje 16H výdrž.
Výběr z 9 odstínů
16H Lip Colour - Dlouhotrvající barva na rty č.1
16H Lip Colour - Dlouhotrvající barva na rty č.2
16H Lip Colour - Dlouhotrvající barva na rty č.3
16H Lip Colour - Dlouhotrvající barva na rty č.4
16H Lip Colour - Dlouhotrvající barva na rty č.5
16H Lip Colour - Dlouhotrvající barva na rty č.6
16H Lip Colour - Dlouhotrvající barva na rty č.7
16H Lip Colour - Dlouhotrvající barva na rty č.8
16H Lip Colour - Dlouhotrvající barva na rty č.9
Já si zakoupila odstín číslo 6 je to taková zatřená růžová barvička, hodně jsem si ji oblíbila na podzim.







Jinak barva se mi líbí je krásně pigmentovaná, parfemace taková nijaká. Krásně se nanáší na rty akorát trochu déle trvá než opravdu na rtech uschne aby se mohl nanést ten průhledný lesk, který má příjemnou vůni, podle mě minuta opravdu nestačí aby na rtech krásně barva zaschla, proto nechávám déle abych si zbytečně nezašpinila aplikátor co je u průhledného lesku. Co se týče výdrže tak ten lesk moc dlouho na rtech nevydrží když pijete a jíte, zůstává jen ta barva, která mě osobně na rtech vydrží takových 8H víc jsem opravdu nezkoušela, ale i tak už se mi po těch 8 hodinách začala barva ztrácet.
Odlíčit jde odličovacím produktem na olejové bázi.
Musím říct, že jsem s tímto produktem velmi spokojená, přes den mi krásně drží a nemusím myslet na to, že se mi někde obtiskne na zubech nebo, že se po hodině vytratí barva.
Za mě určitě palec nahoru.





Přeji krásný zbytek dne. 
A klidně mi piště do komentáře budu ráda.










Komentáře