Přeskočit na hlavní obsah

Líčení s paletkou E.L.F.


Ahoj všichni,
dneska tu pro Vás mám další líčení, ale tentokrát jsem použila stíny z paletky od značky E.L.F. 

Teďkom něco málo o této značce.

Kosmetika e.l.f. (Eyes, Lips, Face) je dynamickou a cenově dostupnou značkou kosmetiky původem z New Yorku. Značka samozřejmě netestuje na zvířatech.
odkaz ZDE


Na oči jsem použila stíny z této krásné paletky (Geometrická paletka 96 stínů).


Do očního záhybu jsem použila šedý oční stín, který jsem pomocí kulatého štětce vystínovala, dále jsem na vnější stranu oka nanesla takový šedo-zelený oční stín, který jsem zapracovala i do toho očního záhybu. Rožovo-fialový stín jsem nanesla na střed víčka a na vnitřní stranu oka jsem opět nanesla ten šedo-zelený oční stín, ten jsem nanesla i na spodní víčko. Pomocí tekutých linek (Essence) jsem namalovala linku těsně u řas s menším ocáskem. Na vodní linku jsem nanesla černou tužku na oči (Rimmel London) a pak jsem oči zakončila řasenkou (Rimmel London).


Na tvář jsem použila bázi pod makeup (Rimmel London Lasting Finish) a makeup (Rimmel London Wake Me Up 100), který jsem zapracovala do pleti štětcem. Tvářenku jsem použila takovou růžovo-fialovou (Essence). 

Obočí jsem vyplnila paletkou na obočí (Rimmel London Brow This Way).

Na rty jsem nanesla krásnou červenou rtěnku (Rimmel London The Only 1 Revolution Red).




Snad se líčení bude líbit. :-)










Komentáře

Nikola Kotrbová píše…
Krásné líčení a ta linka je opravdu dokonalá :)
BKarol píše…
Děkuji moc 😃