Přeskočit na hlavní obsah

Moje sbírka dekorativní kosmetiky na rty od Rimmel London


Ahoj všichni,
dneska jsem si pro Vás připravila moji sbírku produktů na rty od značky Rimmel London.
Tak se vrhneme rovnou na to. :-)




Balzám Rimmel London Conditioning Lip Balm By Kate SPF15 rty vyživuje a hloubkově hydratuje. Zabraňuje vysušování a popraskání rtů. Ochranný faktor SPF15.

Tenhle balzámek nosím pokaždé když někam jdu, nesmí mi chybět v kabelce. 
Na rtech je velmi příjemný a krásně mé rty hydratuje.


Nude



Tato rtěnka nejen, že krásně voní, ale na rtech je velmi příjemná a pěkně mé rty hydratuje.
Na rtech mi vydrží tak 3,5H.


Další NUDE barvička, ale i tato rtěnka je velmi příjemná na rtech.
Výdrž je tak nějak 3,5H. 


Toto máslíčko na rty krásně hydratuje mé rty a nevysušuje. 
Výdrž je tak 3H.


Když chci jen lesklý nádech rtů tak tento lesk je na to ten pravý, dlouho nevydrží, ale na rtech je příjemný. 



Jen růžová to může být



Krásná sytě růžová barvička, která je na rtech velmi příjemná.
Výdrž 3,5H.


I tato růžová je velmi pěkná na rtech.
Výdrž je také 3,5H.



Tuhle krásnou sytě růžovou barvičku jsem si moc oblíbila, při nanášení krásně klouže na rtech a je velmi příjemná. Výdrž je bez jídla a pití tak 2-3H.


Na rtech vypadá moc krásně, hlavně ta pigmentace je skvělá. Akorát než trochu na rtech zaschne může se obtisknout na zuby. I tady je výdrž tak 2,5H.


Krásná jemně růžová barvička, pěkně pigmentovaná.
I tu je výdrž 2,5H.


Lesk na rty, který používám málo kdy, ale jinak má pěknou růžovou barvičku se třpytem.


krásná jemná barvička na denní nošení skvělá, je velmi příjemná na rtech.
Slibovaných 6H nevydrží mě na rtech vydržela 2,5H, ale na les na rty je to dobrý.



Fialková



Pigmentace je úžasná, během dne krásně rty hydratuje. Výdrž rtěnky je tak 2 hoďky, ale to je na mích rtech na jiných se to může lišit. :-) Barva této rtěnky je taková tmavě růžová, která má odlesk do fialova. Mě osobně se líbí i přesto, že má v sobě třpyt.


Tato barvička je růžová, ale zařadila jsem ji do fialové, protože mi přijde, že má fialové odlesky.
je krásně pigmentovaná, pěkně se pomocí aplikátoru nanáší na rty. Výdrž tohoto laku je tak 2,5H


Krásná fialová barvička a krásně se nanáší.
Na rtech je velmi příjemná.
Výdrž je tak 2-3H.


Má moc hezké fialové balenípigmentace je naprosto skvělá, ale co se týče parfemace tak je taková zvláštní, ale to mi nevadí. Rty krásně během dne hydratuje co se týče výdrže tak obě vydržely ty 2 hoďky potom se začaly ztrácet.


Červená



Krásná červená barvička a krásně hydratuje rty. 
Výdrž je 2,5H.


Na rtech vypadá krásně a i tato je vemi pigmentovaná. 
I tento lak mi na rtech vydrží 2,5H.


Nádherná červená gelová barvička, která je krásně pigmentovaná.
Výdrž 2-3H.


Tahle novinka ledna mě velmi zaujala a proto jsem si ji pořídila v krásné červené barvičce.
Zatím ji, ale stále zkouším.


 Barvičky obou jsou krásně intenzivní a rty jsou krásně hebké a vůbec nevysušuje a to se mi na tom moc líbí. Vydrží jídlo i pití na sklence se barva vůbec neobtiskává. Konečně jsem našla dekorativní kosmetiku na rty, která mi vydrží déle než obyčejná rtěnka. Tato barvička na rtech vydrží opravdu dlouho, ale mě se uprostřed rtů po 6 hodinách začala drolit, ale žádná rtěnka takhle dlouho nevydrží a proto je to pro Provocalips velké plus. Obyčjným odličovačem tato barva odlíčit nejde, proto ji odličuji odličovačem na olejové bázi.
Tohle se vážně Rimmel London moc povedlo.









Komentáře

rozianne píše…
Pane jo, to je nádhera, nemám ani polovinu rtěnek co ty.
rozianne píše…
Pane jo, to je nádhera, nemám ani polovinu rtěnek co ty.
BKarol píše…
Někdy ani nevím po které sáhnout dřív :-)