Přeskočit na hlavní obsah

Oranžovo žluté líčení


Ahoj všichni,
dneska jsem si pro Vás připravila trochu jiné líčení a to za použití oranžového a žlutého stínu.
Snad se Vám mé líčení bude líbit.



Nejprve jsem si na celou pleť nanesla vyhlazující bázi a pak jsem pokračovala tím, že si namaluji oči.
Na celé víčko nanesu bázi pod oční stíny aby se mi neslévaly, dále na celé víčko nanesu bílou tužku aby mi barevné stíny více vynikly. Na vnější stranu oka a do očního záhybu nanesu hnědý stín, který vystínuji, na střed víčka nanesu oranžový oční stín a na vnitřní stranu oka nanesu žlutý oční stín, všechny stíny pomocí štětce pěkně do sebe zapracuji. Dále ještě na vnější véčko nanesu trochu černého stínu, který pěkně zapracuji do hnědého. Černý stín nanesu i na spodní víčko.
Pomocí tekutých linek namaluji linku s ocáskem, vodní linku vyplním černou tužkou na oči a na konec nanesu řasenku.


Pomocí štětce nanesu makeup, který zapracuji do pleti, pod oči nanesu korektor, který mě zakryje kruhy a zároveň projasní oční okolí. Makeup zafixuji pudrem , který v klepávám do pleti. Dále nanesu tvářenku a trochu rozjasňovače. 

Pokračuji na obočí, nanesu barevný vosk, kterým si vykreslím tvar obočí a trochu díky ním obočí vyplním.

Na rty nanesu takový oranžovo růžový lesk na rty.






Použité Produkty
Pleť
Garnier 5 sec Perfect Blur
Rimmel London Lasting Finish 25H Nude 100 Ivory
Astor Perfect Stay 24H korektor 001 Ivory
Catrice Prime and Fine 
Dermacol Blush & Illuminator 02

Oči
Sephora Glitterguard base
Essence bílá kajalová tužka
eBay paletka očních stínů
Essence liquid ink 
Rimmel London Exaggerate 261 Noir
Rimmel London ScandalEyes xxtreme 


Obočí


Rty


Přeji Vám všem pěkný den.
:-)

Komentáře

Nikola Kotrbová píše…
Moc hezké líčení :)
Nela Procházková píše…
Hezké jarní líčení :)

Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka
BKarol píše…
Děkuji :-)