Přeskočit na hlavní obsah

Sweet Pink Look


Ahoj všichni,
dneska nám venku krásně svítí sluníčko už to konečně vypadá venku jak na jaře. :-)

A když tak pěkně svítí tak jsem měla náladu na růžové líčení očí.

Tak se na to rovnou vrhneme.


Abych pravdu řekla, tak na růžové líčení moc nejsem, ale tohle se mi velmi zalíbilo, že právě toto líčení budu nosit častěji. A navíc není na něm vůbec nic těžkého.



Pleť

Jako první jsem použila na celou pleť bázi pod makeup od Rimmel London Lasting Finish
dále jsem nanesla makeup Rimmel London Lasting Finish 25H 103 True Ivory.
Pod oči jsem nanesla korektor a rozjasňovač od Rimmel London Match Perfection 010 Ivory.
Dále jsem pleť zapudrovala pudrem Catrice Prime and Fine pomocí bronzeru Rimmel London Natural Bronzer jsem vykonturovala trochu obličej a na tváře jsem nanesla tvářenku Rimmel London Soft Colour Blush 190 Coral.


Oči

Nejprve jsem nanesla na celé víčko bázi pod oční stíny Sephora Glitterguard dále jsem na celé víčko nanesla bílou tužku od Essence kajal pencil. Do ruky jsem si vzala paletku z eBay a z ní použila bílý oční stín, který jsem nanesla na celé víčko, růžový stín jsem nanesla na vnější stranu oka a do očního záhybu. ostré okraje stínu jsem pomocí štětce rozblendila. Na víčko jsem nanesla ještě malinko třpytek Essence pigments Colour Arts 10 fairy dust. Pomocí tekutých linek od Essence liquid ink jsem namalovala linku s ocáskem. A na závěr jsem nanesla řasenku Rimmel London Volume Colourist


Obočí

Nejprve jsem použila vosk z paletky na obočí Rimmel London Brow This Way 003 Dark Brown a zafixovala jsem jej řasenkou na obočí Essence make me brow 01 Blondy brows.


Rty

Když oči nejsou moc výrazné tak jsem zvolila sytě růžovou rtěnku Rimmel London Moisture Renew 360.





Snad se Vám mé dnešní růžové líčení bude líbit.

Komentáře

Nikola Kotrbová píše…
Líčení vypadá krásně :)