Přeskočit na hlavní obsah

Líčení s kosmetikou Astor a Maybelline NY


Ahoj všichni,
dneska jsem po dlouhé době použila kosmetiku od značky Astor a Maybelline NY.

Snad se Vám líčení bude líbit.


Líčení na víčku není nijak výrazné použila jsem bronzový oční stín na celém víčku a ztrácela jsem světle hnědým stínem. Do očního koutku jsem nanesla třpytivě bílý oční stín a spodní víčko jsem oživila modrým očím stínem a na vodní linku jsem nanesla černou tužku. Podél řas jsem namalovala linku s tlustým ocáskem a na konec nanesa řasenku.


Na tvář jsem nanesla bázi pod makeup abych sjednotila pleť a také aby mi makeup vydržel déle. Pomocí štětce na makeup jsem do pleti zapracovala makeup pod oko jsem nanesla korektor a vše zafixovala pudrem. Místo tvářenky jsem použila bronzer. 

Obočí jsem vyplnila barevným voskem na obočí a zafixovala gelem.

Na rty jsem nanesla tmavě růžovou rtěnku.

Vše jsem zafixovala fixatorem ve spreji.



Použité Produkty
Pleť
Astor Skin Match Protect Podkladová báze 
Astor Skin Match Protect  Makeup 103 Porcelain
Astor Skin Match Protect korektor 001 Ivory
Bohužel pudr od značky Astor nemám proto jsem použila Catrice Prime And Fine 
Astor Skin Match 4Ever Bronzer 001 Blonde
Vše jsem zafixovala tímto skvělým sprejem od NYX Matte Finish 


Oči
Maybelline Color Tattoo Bad To The Bronze 
Maybelline ColoRama 502
Maybelline Big Eyes 04
Maybelline Eyestudio Lasting Drama 01
Maybelline Expression Kajal 33 Black
Maybelline The Colossal Volume Express Waterproof


Obočí
Na vyplnění obočí jsem použila Rimmel London brow This Way 003 
Maybelline Brow Drama Dark Blond


Rty
Maybelline Color Sensational 470 Red Revolution



Určitě mi napište do komentáře jestli se Vám mé líčení líbí.
A určitě budu ráda i za nějaké Vaše návrhy jak bych se mohla nalíčit.

Komentáře