Přeskočit na hlavní obsah

Není nad klasiku :-)


Ahoj všichni,
dneska jsem měla chuť na klasické líčení s krásnou červenou rtěnkou.

Já osobně miluji červené rtěnky, hlavně když je nosím přes den, lidi pak po mě koukají jak na zjevení :-)

Tak se vrhneme rovnou na to.




Jako první jsem použila na celou pleť bázi pod makeup, obvykle pak přejdu rovnou na oči, ale dneska jsem učinila jinak. Dále pokračuji makeupem, který nanesu pomocí štětce na makeup a pěkně ho do pleti zapracuji. Abych projasnila oční okolí tak jsem nanesla korektor + rozjasňovač. Makeup jsem zafixovala pudrem. Pomocí bronzeru jsem vykonturovala obličej, proto jsem ho nanesla pod lícní  kosti a trochu na čelo, tvářenku jsem zvolila jemnou růžovou.


Na celé víčko jsem nanesla bázi pod oční stíny, aby se mi nikam nehnuly, dále na celé víčko nanesu světle béžový oční stín. Do očního záhybu jsem nejprve nanesla oční stín v takové velbloudí barvičce, na něj jsem pak nanesla tmavě hnědý stín, který jsem pomocí chlupatého štětce rozblendila. Abych přidala trochu na intenzitě nanesla jsem ještě trochu černého očního stínu, který jsem rozmazala, nesmím zapomenout i na spodní víčko na který jsem nanesla tmavě hnědý stín. Pomocí tekutých linek jsem namalovala linku s ocáskem a na vodní linku nanesu bílou tužku na oči. A na konec přišla na řadu řasenka.


Pomocí vosku na obočí jsem si vykreslila své obočí a trochu i vyplnila mezerky, dále jsem obočí zafixovala řasenkou na obočí.


Na rty pak přišla ta krásná červená rtěnka, kterou jsem poupravila červenou konturkou na rty.







Použité produkty

Tvář
Dermacol gold báze pod makeup
Rimmel London Lasting Finish 25H 103 True Ivory
Rimmel London Match Perfection 010 Ivory
Catrice Prime and Fine transparentní pudr
Essence sun club matt bronzer lighter skin
Růžová tvářenka značku neznám


Oči
Sephora báze pod oční stíny
Makeup Revolution London Flawless
Essence bílá kajalová tužka
Essence liquid ink waterproof eyeliner
Rimmel London Extra 3D Lash


Obočí
Rimmel London Brow This Way 003 Dark Brown
Essence make me brown 01 blondy brows


Rty
Rimmel London The only 1 Revolution Red 500
PostQuam Lipliner Intense Red



Snad se Vám klasické líčení v mém podání bude líbit. Budu ráda za Vaše komentáře.

Krásný den přeji.
:-)

Komentáře

rozianne píše…
Moc pěkný článek.