Přeskočit na hlavní obsah

Růžové líčení se spodní fialovou linkou


Ahoj všichni,
dneska jsem měla chuť na růžové líčení, který jsem zpestřila fialovou spodní linkou.

Tak se vrhneme rovnou na to.


Na pleť jsem nanesla bázi pod makeup, dále jsem nanesla pomocí štětce makeup, který jsem zapracovala do pleti. Abych zakryla kruhy pod očima nanesla jsem korektor , pomocí pudru jsem zafixovala makeup aby se mi nikam nehnul. Pomocí bronzeru jsem si trochu vykonturovala obličej a na tváře jsem nanesla tvářenku.


Na celé víčko jsem nanesla bázi pod oční stíny aby mi vydržely po celý den. Na vnější stranu oka jsem nanesla hnědý oční stín, který jsem pomocí štětce rozetřela i do očního záhybu. Na zbytek víčka nejprve nanesu třpytivý růžový stín v tužce a potom si vezmu světle růžový stín, který nanesu na ten krémový oční stín. Do vnitřního koutku ještě nanesu světle růžový stín, abych oči trochu prozářila. Na spodní víčko a na vodní linku jsem nanesla fialový stín v tužce. Dále si namaluji linku pomocí gelových linek a nanesu řasenku.

Obočí si vykreslím a vyplním voskem na obočí a ještě zafixuji gelem na obočí.

Na rty nanesu takovou červeno-růžovou rtěnku.





Použité produkty





Budu ráda za Vaše komentáře.

Komentáře