Přeskočit na hlavní obsah

Gabriella Salvete Panoramico Butterfly Wings Mascara


Ahoj všichni,
dneska jsem si pro Vás připravila recenzi na novou řasenku od značky Gabriella Salvete.

Gabriella Salvete má v drogerii hned tři nové řasenky Panoramico s to 

 Panoramico Waterproof
Panoramico False Lash Effect
Panoramico Butterfly Wings

Jak už víte z názvu tak jsem si vybrala tu Butterfly.

A teď něco o značce

Dekorativní kosmetika inspirovaná ženskou duší. Společnost SALVETE byla založena v Itálii v roce 1990. Po několika letech výzkumu a vývoje představila novou kosmetickou značku Gabriella Salvete. Dnes je dekorativní kosmetika této značky nesmírně úspěšná.Gabriella Salvete byla první značkou, která představila své produkty na největší světové výstavě v oblasti krásy, kosmetiky a wellness v Bologně (Cosmoprof). V České republice patří dlouhodobě k nejprodávanějším značkám dekorativní kosmetiky. Tato moderní dekorativní kosmetika splňuje požadavky pro nejvyšší standard a poskytuje kvalitní péči o pleť díky vysokému obsahu přírodních substancí, vitamínů a dalších aktivních ingrediencí. Kombinace pečlivého výběru dodavatelů, špičkové úrovně komponent a trvalé pečlivé kontroly výroby zaručuje výjimečnou kvalitu všech produktů, přičemž značku Gabriella Salvete její cenová politika činí dostupnou nesmírně široké skupině zákaznic.Dekorativní kosmetika Gabriella Salvete, jejíž produkty zahrnují laky a další přípravky pro péči o nehty a širokou paletu líčidel pro oči, rty i tvář, vždy spojuje kvalitu s nejnovějšími trendy a zachovává přitom příznivou cenovou hladinu. Gabriella Salvete se inspiruje životem, snem a ženskou duší. Pomáhá ženám objevovat jejich vnitřní krásu.


A teď k samotné recenzi.

Panoramico Butterfly Wings

Řasenku jsem kupovala v TETA drogerii, která byla v akci za 99 Kč


Objemová a modelující řasenka, která řasy perfektně prodlouží a zajistí jim přitažlivý vzhled. 

Vaše řasy se rozvinou jako motýlí křídla.

Díky inovativnímu kartáčku budou řasy extrémně husté, natočené a prodloužené. Složení řasenky 

zajišťuje dlouhotrvající efekt, nevytváří nevzhledné žmolky, nerozmazává se, a vy se tak můžete cítit 

atraktivně po celý den. 





Obal řasenky je moc pěkný, červenou mám ráda.
Kartáček řasenky není ani velký ani malinkatý, takže tak akorát. Co se týče objemu tak ten mi moc nevytvoří a nejsou extrémně husté, ale malinko mi řasy proslouží a pěkně rozdělí a taky pěkně natočí.
Natočené řasy mi krásně držely a to celých 10 Hod. co mě velmi překvapilo bylo to, že vůbec neopadává jak mi to dělají jiné řasenky. Co mi ale dělá je, že když nanesu druhou vrstvu tak řasy malinko slepuje.


Bez řasenky


S řasenkou



+ krásný obal
+ příznivá cena
+ kartáček
+ výdrž

-  malinko slepuje
- žádný objem


Kdo ještě nemá tak na ni určitě juknite.


Komentáře