Přeskočit na hlavní obsah

Novinky do mé sbírky


Ahoj všichni,
 dneska tu pro Vás mám produkty, které jsem si nedávno koupila.

Tak se vrhneme rovnou na věc.




1) NYX

Tyto produkty jsem koupila na stránkách Douglas.cz


NYX Soft matte lip cream 
Prague
Strašně se mi líbí ta barvička je taková růžovo-fialová a nádherně voní.

NYX Mono stín 
51 Money maker 
62 Butterscotch Caramel
Obě barvičky jsou moc pěkné, pigmentace je taková střední, ale zatím se mi líbí určitě se těšte na recenzi.


Douglas

True Volume Shampoo Mit Aloe Vera & Ingver
Bohužal jsem zapomněla samostatně šampon vyfotit, ale zatím jsem s šamponem spokojená.


Douglas Color & Care Lipstick
5 Talented Lover
Rtěnka krásně na rtech klouže a barvička se krásně hodí na denní líčení, protože po nanesení je to jak barevný balzámek.



Foxy Paws Polish 
Baby Come Home

Lak jsem dostala na testování ze stránky lakilaki.cz

Lak se mi velmi líbí a už se těším až ho vyzkouším.



eBay Štětce 

Tyto štětce se mi velmi líbí sice nejsou značkové, ale jeden takový štětec bych si za xxx peněz nekoupila a tyto splní svůj účel také. :-)
Už se moc těším až je vyzkouším.



Tak to byl můj nákup 

Přeji pěkný den 

Komentáře