Přeskočit na hlavní obsah

L'ORÉAL PARIS Paradise Extatic

Ahoj všichni,
dnes tu jsem po dlouhé době s recenzí na nový gel na obočí od značky L´Oréal Paris.
Chtěla bych se s Vámi podělit o mé zkušenosti a dojmy.
No a jdeme rovnou na to.



Cena v drogerii DM 199 Kč
prodává se ve dvou odstínech 
102 Warm Blonde
104 Brunette


Vlastnosti:

  • krémový gel pro dokonale vytvarované obočí
  • zkosený štěteček pro precizní aplikaci
  • jednoduchá aplikace
  • krémové složení s vysoce pigmentovanou texturou
  • dlouhotrvající efekt
Můj názor:
    Obal pomády se mi moc líbí, vypadá luxusně. V horní části je schován zkosený štěteček, abych pravdu řekla tak se mi s ním moc dobře nepracuje, přijde mi, že nabere moc toho produktu a zbytečně ho musím oškrabávat o hranu. Jinak je vcelku precizní, ale s jiným štětečkem se mi s produktem pracuje velmi dobře. Já mám gel v odstínu 104 Brunette a vypadá na obočí krásně, barva není do červena a to se mi líbí. Co se týče textury gelu, tak mi přijde taková krémově-pudrová. Pigmentace gelu je skvělá, výdrž je dobrá, gel mi vydržel celý den, akorát pozor není otěru odolný ( já jsem při druhém testování zapomněla, že mám namalované obočí a otřela jsem si jedno obočí a bohužel jsem si ho rozmazala.) Já vždy po nanesení gelu ještě zafixuji řasenkou na obočí, aby mi produkt vydržel ještě déle. 
S produktem jsem velmi spokojená a určitě bych ho doporučila.

Na závěr:
+ obal 
+ konzistence
+ odstín
+ výdrž 

- není otěru odolný
- štěteček ( bere mnoho produktu)















Určitě budu ráda za Vaše komentáře.

Komentáře