Přeskočit na hlavní obsah

Můj první nákum v e-shopu Dm drogerie

Ahoj všichni,

dnes se s Vámi podělím s tím co jsem si pořídila na e-shopu DM drogerie.
Nejprve Vám trochu představím ten e-shop a pak se vrhneme na zakoupené zboží. 

Dm  svůj e-shop odstartovala 13. února. Bude k dispozici více než 11 tisíc produktů, které znáte z dm prodejen, nabídne ale také produkty k dostání pouze online. Stejně tak jako v kamenných prodejnách tak i v e-shopu bude platit závazek dm dlouhodobých cen, který platí vždy minimálně po dobu čtyř měsíců

Co ještě není dostupné online tak jsou výhody věrnostního programu active beauty.

Výše poštovného je 49 Kč. Jako partnera pro distribuci zvolila dm společnost Geis. Doba trvání odeslání zboží je tak 2-3 dny. Zboží objednané online lze v případě potřeby přímo na prodejně také vyměnit. 

v dm online shopu můžete využít tyto platební možnosti:
kreditní a debetní karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro
bankovní převod
dobírka



Teď se vrhneme na produkty, které jsem zakoupila.


 Nákup jsem učinila v pátek 16.2.2018 a doručen byl v úterý 20.2.2018.
Zboží bylo v krabici a bylo krásně zabalené v bublinkové folii aby se nic nerozlilo a nerozbilo za tohle palec nahoru. Co mě velmi překvapilo tak mě k objednávce přišly dvě věcičky, bohužel jsem dáreček, který je na mobilní telefon nevyfotila, ale to jsem celá já. :-)

A tady je seznam toho co jsem pořídila:

babylove vlhčené ubrousky Sensitive 320 ks
cena: 109 Kč

Tyto ubrousky úplně zbožňuji, dcera se mi po nich neoprudí jako po jiných.

babylove šampon 250 ml
cena: 39,90 Kč

šampon s výtažkem slézu čistí a zklidňuje citlivou dětskou pokožku hlavy. Pečující složení s panthenolem chrání pokožku hlavy před vysušením. Ideální také pro každodenní mytí zatížených vlasů dospělých.

Také máme tento šampon moc rády, vůně není nijak výrazná a hlavně nevysušuje.

Balea 

Professional šampon na vlasy kořínky & konečky, 250 ml

cena: 39,90 Kč

Šampon s účinným pečujícím složením osvobodí pokožku hlavy jemně, ale zároveň důkladně od přebytečné mastnoty. Vysušené délky vlasů bude zásobovat pečujícími látkami. Vhodný pro mastící se, vysušené a namáhané vlasy.

Tento šampon jsem ještě nezkoušela, tak jsem zvědavá jaký bude, ale balea šampony mám moc ráda.


Balea 

sprchový gel granátové jablko & broskev, 300 ml

cena: 17,90 Kč

Poskytuje pokožce potřebnou péči a díky své ovocno-květinové vůni působí na všechny smysly. Hydratační formule dodává pokožce potřebnou hydrataci a chrání ji před vysušením.

Miluji sprcháče Balea nejen že nádherně voní, ale na kůže je po nich krásně voňavá a hebká. No a ta cena je skvělá za takové balení.

Balea 

sprchový gel Svěží energie, 500 ml

cena: 24,90 Kč

S ovocnou vůní pomeranče, grapefruitu,rybízu a maracuji jemně čistí pokožku a pečuje o ni.

Dárek Balea 

tekuté mýdlo Magnolie & zelený čaj, 300 ml

cena: 29,90 Kč

Obzvláště jemně a zanechává hebký pocit pokožky rukou i při každodenním mytí. Mýdlo s vybranými látkami a vitamínovým komplexem uchovává přirozenou hydrataci pokožky v rovnováze a rozmazluje vaše ruce každý den.

Skvělá vůně a ty ruce jsou po umytí krásně jemné a vůbec nejsou vysušené.

Balea 

pleťová micelární voda pro suchou pleť, 400 ml

cena: 89,90 Kč

Micelární voda pro suchou a citlivou pleť čistí, rozjasňuje a pečuje o pleť v jednom kroku. Složení s micelami šetrně odstraňuje make-up a přebytečný kožní maz z obličeje, rtů a citlivé oblasti kolem očí. Pleť bude působit rozzářeně a bude chráněna proti vysušení.

S touto micelární vodou jsem velmi spokojená, protože mi vůbec nevysušuje pleť jako jiné, hlavně po použití necítím žádné pnutí v obličeji. Tohle je mé už 5 balení.

Catrice 

make-up HD Liquid Coverage 020, 30 ml

cena: 199 Kč

Catrice make-up HD Liquid Coverage se lehce přizpůsobí struktuře pleti a nevytváří pocit zatížené pokožky. Jeho ultra tekutá textura dokonale kryje nedokonalosti pleti a zmatňuje pokožku až po dobu 24 hodin.

Tento makeup jsem si koupila hlavně na léto, když někam půjdu do města, protože teď přes zimu mi skoro žádný makeup nesedí a to hlavně kvůli tomu, že mám přes zimu strašně citlivou vysušenou pleť a když na ni dám makeup tak hrozně štípe a po chvilce zvýrazní suchá místa. Ale na léto tento makeup bude skvělý. 

Catrice 

fixační sprej Prime & Fine Anti-Shine, 50 ml

cena: 127 Kč

Fixační sprej skvěle funguje s Bází pro zjemnění pórů Prime and Fine Anti-Shine. Báze pleť ideálně připraví a matný sprej ji osvěží, zafixuje a prodlouží trvání make-upu. Před použitím sprej důkladně protřepej.

Tento sprej jsem si zatím oblíbila, někdy ho použiji i místo pudru aby se makeup neleskl. Ale zatím jsem ve fázi zkoušení.

trend IT UP 

pudr kompaktní Skin Supreme 010, 9 g

cena: 109 Kč

trend IT UP pudr kompaktní Skin Supreme je hedvábně jemný pudr, který propůjčuje pleti perfektní vzhled bez lesku a jemný, sametový pocit. Variabilní krycí schopnost se postará o sjednocený vzhled pokožky. trend IT UP Skin Supreme kompaktní pudr obsahuje kukuřičný škrob, který dodá pleti matný vzhled.

Zatím jsem s pudrem spokojená, krásně zmatní a pleť je krásně hebká na dotek.



A to by bylo pro dnešek vše. Budu ráda za Vaše komentáře. 

Mějte se krásně.









Komentáře