Přeskočit na hlavní obsah

Nákup v e-shopu Douglas

Ahoj všichni,

dnes Vám ukážu co jsem si koupila v e-shopu Douglas

Pořídila jsem si tři produkty značky NYX profesional makeup a na stránkách byla zrovna akce 2+1 takže ten nejlevnější produkt byl zdarma. Já jsem původně chtěla jen jednu jedinou věcičku, ale když už byla ta akce tak jsem ji využila.

Jinak když si objednáte tak ke každé objednávce jsou 2 vzorky zdarma a doprava zdarma je když nakoupíte nad 1499 Kč, ale na celý květen teď mají dopravu zdarma .

Na stránkách jsou dva způsoby doručení a to osobní odběr na kterékoliv prodejně ( ten je zdarma)
a nebo kurýr PPL/DPD poplatek 89 Kč.

Možnost platby je Dobírka 35 Kč nebo platba kartou.


Teď k produktům, které jsem si koupila.

BUTT NAKED - UNDERNEATH IT ALL PALETTE

původní cena: 659 Kč 
koupila jsem za cenu: 199 Kč

Butt Naked nabízí 15 očních stínů, čtyři hedvábné tvářenky a tři třpytivé rozjasňovače. 

Už jsem nějaké ty stíny zkoušela a malinko v paletce práší, ale neopadávají pod oko. Pigmentace je taková střední ty stíny jsou hodně jemně namleté. Tvářenky jsou také skvělé a rozjasňovače taky super. 







EPIC INK LINER

cena: 269 Kč

Štíhlý, ohebný aplikátor s bohatě pigmentovanými, vodě-odolnými linkami. Tloušťku linky si přizpůsobíte podle tlaku na hrot při aplikaci.

Tuhle fixu na oční linky jsem si pořídila, protože ji hodně vychvalují jak je skvělá a tak jsem se rozhodla, že ji zkusím. Linky se sní dělají nádherně a jde to samo. To že je vodě-odolná to asi úplně nemůžu souhlasit, na odlíčení ji stačí obyčejný odličovač i vodou jde krásně dolů, ale zase na druhou stranu linka drží na víčku krásně, zvládla i velké teplo aniž by se obtiskla nebo ztratila na intenzitě.  První dojmy jsou velmi pozitivní.



FACE & BODY GLITTER Teal-Teal

cena: 189 Kč

Jelikož tohle byla v rámci akce 2+1 ta nejlevnější věcička tak jsem třpytky obdržela zadarmo.

Zatím jsem je ještě nevyzkoušela, ale už se těším až se do nic pustím.





To by bylo pro dnešní opět sluneční den vše

mějte se krásně.






Komentáře