Přeskočit na hlavní obsah

Letní DM Box

Ahoj všichni,

Na facebookové stránce Dm drogerie byla opět zveřejněná fotka, že se chystá letní DM box a to 3.7.2018 v 9:00  
No a stále jsem přemýšlela jestli si ho mám objednat nebo ne,ale nakonec jsem neodolala a stejně jsem objednávku udělala. 

A jsem moc ráda že jsem to stihla a boxík mi přišel. No a teď Vám ukážu co v něm bylo.

Jinak box obsahuje produkty za více než 500 Kč a moc se mi líbí, že ty balíčky co si objednáte mají krásně zabalený aby se nepoškodily.





Hlavně se mi moc líbí ta krabička jak je krásně sladěná do léta a vždycky se mi moc líbí u těchto boxíků ta mašlička.

1. Tampax

Compak Pearl Regular tampony s aplikátorem, 3 ks




Jako první tu na mě vykoukly tyto tampony, já osobně jsem tento druh tamponu nezkoušela, ale nikdy nevíte kdy se to bude hodit. 

Něco málo o produktu:
Tampony Tampax Compak Pearl jsou nejlepší tampony značky Tampax pro komfortní a diskrétní ochranu. Tampony Tampax Compak Pearl mají kompaktní a diskrétní hladký plastový aplikátor a zakulacenou špičku pro pohodlné zavedení. Jejich dobře tvarovaná protiskluzová rukojeť zaručuje snadné držení a snadnou manipulaci. Tampony Tampax Compak Pearl mají technologii FormFit, díky které se šetrně rozpínají, aby se přizpůsobily jedinečnému tvaru vašeho těla. Tyto tampony navíc mají ochranný lem LeakGuard, který pomáhá zabránit protečení. Každý tampon Tampax Compak Pearl má výrazný a barevný obal, který se dá snadno otevřít, vejde se do kabelky a otevírá se nehlučně pro naprostou diskrétnost. Tampony Tampax Compak Pearl Regular jsou nejlepší tampony značky Tampax s běžnou absorpční schopností.



2. Biopekárna Zemanka

BIO čoko - kokosky, 100 g

cena: 42,90 Kč



Dále jsem sáhla po této dobrůdce, kterou jsem ještě neochutnala, ale chystáme se s rodinou na hory tak je hnedka vezmu na cestu.

Něco málo o produktu:
Biopekárna Zemanka bio čoko-kokosky s fair trade čokoládou jsou připravovány bez použití palmového tuku a slazeny přírodním třtinovým cukrem. Obsažená čokoláda pochází z tzv. spravedlivého obchodu fair trade, který umožňuje lidem ze zemí Afriky, Asie a Latinské Ameriky získat spravedlivou odměnu za vykonanou práci. Zároveň podporuje pěstování produktů s ohledem na životní prostředí.


3.  o.b.

ProComfort tampony normal, 16 ks

cena: 69,90 Kč


Dále tu na mě vykoukly tampony o.b. a jsem moc ráda, že tam byly, protože přesně tyto používám.

Něco málo o produktu:
Nové tampony o.b.® ProComfort™ pro maximální pohodlí* a spolehlivou ochranu. Díky technologii Dynamic Fit™ s 3D expanzí se tampon přizpůsobí tvaru těla a pomocí zámkových drážek je tekutina účinně vedena do horní části tamponu. S povrchem SilkTouch™ pro snadné zavádění tamponů.



4.  Primeros

kondomy Passion, 12 ks

cena: 199 Kč




Co mě velmi pobavilo tak byla tato krabička kondomu, ale řekněme si na rovinu léto a kondomy k sobě patří. :-D

Něco málo o produktu:
PRIMEROS PASSION - S touhle divoškou se moc nevyspíš. Vypadá jako italská katolička. Ale tím to asi končí. Na dlani nemá jen srdce. Je to ten typ, který hlava nikdy nebolí. Jestli máš mnišský období a chtěl by ses jenom mazlit u telky, radši k ní na privát nechoď. Vždycky budeš žárlit na jejího psíčka. Kondom s intenzivně stimulačními vroubky a výčnělky. Jemně voní po kokosu. Má anatomický tvar & je průhledný. Balíček se snadno otvírá a svítí ve tmě.



5.  Rimmel

lak na nehty Flip Flop 406, 8 ml

cena: 49,90 Kč




Dále tu máme krásný lak na nehty krásné světlé korálové barvičky.

Něco málo o produktu:
Lak na nehty Rimmel 60 Seconds Flip Flop vám během pár chvil zajistí krásné a upravené nehty.


6. Astrid

Collagen Pro denní krém proti vráskám, vzorek




Něco málo o produktu:
Astrid Collagen Pro denní krém využívá inovativní technologii, která pomáhá navrátit pleti mladistvý vzhled. Vyhlazuje vrásky a jemné linky a viditelně zlepšuje pevnost, pružnost a plnost pleti pro remodelované kontury obličeje. Pomáhá udržovat optimální úroveň hydratace v pokožce a zanechává ji jemnou a svěží.


7. Diadermine

Age Supreme oční krém, 15 ml

cena: 389 Kč





Dále jsem vytáhla tento oční krém, který na mě působí hodně luxusně.

Něco málo o produktu:
Vysoká multifunkční účinnost očního balzámu je dána působením proti řadě známek stárnutí. S první aplikací je pokožka kolem očí plně hydratovaná a působí osvěženě. Po 4 týdnech jsou vrásky jemnější, kruhy a váčky pod očima jsou redukovány.



8. B.U.

deodorant sprej Passion, 50 ml




Opět jsem našla mini deo sprej od B.U. 

Něco málo o produktu:
B.U. deodorant sprej Passion vám dovolí objevit v sobě vášeň a být sama sebou. Výrazná smyslná vůně červeného ovoce a kombinace růže s jasmínem podtrhne osobnost každé ženy.




9. trend IT UP

tužka na rty Invisible Protect & Define, 0,3 g

cena: 59,90 Kč


Další produkt tu máme průhlednou tužku na rty, no a jsem zvědavá na ni.

Něco málo o produktu:
trend IT UP tužka na rty Invisible Protect & Define je precizní bezbarvá konturovací tužka, která opticky redukuje drobné vrásky a nerovnosti.



10. Dermacol

tělový sprej Waikiki sun, 150 ml

cena: 99 Kč




Tento produkt mě také nadchl, chtěla jsem ho vyzkoušet, protože už mám i parfém od Dermacolu a krásně voní no a tělový sprej na léto se hodně hodí a navíc tento krásně voní.

Něco málo o produktu:
Dermacol tělový sprej Waikiki sun poskytuje pokožce okamžité osvěžení pomocí obsaženého panthenolu a výtažku z okurky. Současně zahalí vaše tělo do příjemné vanilkovo-květinové vůně.



11. Nivea

tělová pěna Wild Rasberry & White Tea, 200 ml

cena: 99 Kč



Další super produkt a líbí se mi ten nápad, že je to tělová pěna a ne klasicky mléko.

Něco málo o produktu:
Vyzkoušejte nový způsob péče o pokožku těla: Nivea® Hýčkající tělová pěna s divokou třešní a s vůní bílého čaje. Lehká pěna roztaje na pokožce, okamžitě se vstřebá a zanechá pokožku hloubkově* hydratovanou po celých 48 hodin.



12.  NIVEA Hair

Hairmilk šampon na vlasy Natural Shine, 250 ml

cena: 54,90 Kč



Další Nivea produkt, ale tentokrát šampon, tento tip šamponu jsem ještě nezkoušela tak jsem zvědavá.

Něco málo o produktu:
Nivea Hairmilk šampon na vlasy Natural Shine obsahuje mléčné a hedvábné proteiny, které regenerují a intenzivně hydratují vlasy. Unavené vlasy bez lesku získají zpět svoji zdravou krásou a přirozený lesk.



13. Balea

pěnové tekuté mýdlo Tropický ráj, 250 ml

cena: 39,90 Kč

Opět pěnový produkt, ale tekuté mýdlo, nikdy jsem nezkoušela, ale mám ráda mýdla z Dm Balea.

Něco málo o produktu:
Balea tekuté mýdlo Tropický ráj čistí ruce velmi jemně a zároveň o ně pečuje, aby byly hebké na dotek, zvláště při častém mytí rukou. Pěnové mýdlo s vybranými látkami udržuje přirozenou hydrataci pokožky v rovnováze a jeho květinovo-ovocná vůně pohladí vaše smysly - každý den!



14. Maybelline

lesk na rty Color Sensational Vivid Hot Lacquer 68, 28 g

cena: 149 Kč

 Moc krásná šťavnatá barvička už se těším až ji vytáhnu ven.

Něco málo o produktu:
Lesk na rty Maybelline Vivid Hot Lacquer s krémovou strukturou dodá vašim rtům dlouhotrvající lesk v krásných odstínech pastelově fialové barvy. Lesk lze snadno aplikovat díky aplikátoru. Pro svůdně hebké a krásné rty.



15. Wilkinson Sword

holicí strojek Hydro Silk Shea Butter, 1 ks

cena: 179 Kč

Tak jako v minulém boxu i v tomto je holící strojek stejné značky. Já jsem moc ráda a vždycky se to hodí.

Něco málo o produktu:
Wilkinson Sword dámský holicí strojek Hydro Silk zajistí jemné a díky pěti břitům dokonalé odstranění chloupků. Zachovává přirozenou rovnováhu vlhkosti pokožky a chrání ji před vysycháním. Pro příjemné oholení a hladkou, sametově jemnou pokožku.


Hodnota boxu je cca.: 1440 Kč a Vy jste měly možnost ji zakoupit za krásných 149 Kč a to je skvělé jen ty produkty co najdete uvnitř boxu jsou skvělé a určitě každý je využije.

Já jsem s boxem velmi spokojená a už se těším na další.

Přeji Vám krásný den.

Komentáře