Přeskočit na hlavní obsah

Catrice

Ahoj Všichni,

dnes bych se s Vámi podělila o produkty, které jsem vyhrála se značkou Catrice na jejich fb stránce.

Já osobně značku Catrice mám moc ráda, líbí se mi velká škála laku na nehty, obroské balení rozjasňovačů, makeupy, oční stíny a mnoho dalších produktů.

No a teď se tedy vrhnu na produkty, které jsem měla v balíčku.






DEWY WETLOOK
rozjasňovač v tyčince 
010 Splash’n’Glow 6,2 g
cena: 128 Kč



Rozjasňovač Catrice Dewy Wetlook dodá vaší tváři zdravý vzhled plný vitality.
Vlastnosti:
  • dokonale rozjasňuje tvář
  • zajišťuje pleti odpočatý a uvolněný vzhled
  • má krémovou texturu
  • podtrhne přirozený půvab tváře



GALACTIC HIGHLIGHTER DROPS
tekutý rozjasňovač
14 ml
cena: 139 Kč



Rozjasňovač Catrice Galactic dodá vaší tváři zdravý vzhled plný vitality.
Vlastnosti:
  • dokonale rozjasňuje tvář
  • dodává pleti svěžest
  • jemně zvýrazní vybrané partie obličeje
Tento tekutý rozjasňovač se mi líbí má takový krásný růžový odlesk, už se těším až vyzkouším.


HD LIQUID PRECISION COVERAGE
010 LIGHT BEIGE
korektor
2,5 ml 
cena: 99 Kč



Tenký aplikátor Korektoru ti umožní přesnou aplikaci a dlouhotrvající textura nabízí vysoké krytí. Korektor zakryje drobné nedokonalosti pleti, zarudnutí pleti nebo tmavé kruhy pod očima.
Tento korektor jsem ještě nezkoušela, ale abych pravdu řekla tak ten aplikátor je vcelku tvrdý, ale uvidíme jak se bude s ním pracovat na pleti.


LASHES TO KILL PRO 
řasenka pro objem 
a
voděodolná řasenka pro objem
odstín 010 Ultra Black 12 ml
odstín 010 Black 12 ml
cena: 139 Kč 



Řasenka Catrice Lashes to Kill dodá vašim řasám maximální délku i neskutečný objem.
Vlastnosti:
  • výrazně řasy zahustí
  • zajišťuje plný objem už v jedné vrstvě
  • nerozmazává se


Řasenku jsem dnes vyzkoušela a hodně mile mě překvapila, dělá krásné řasy a vůbec je neslepuje.


SPECTRA LIGHT
třpytivé oční stíny
odstín 010 Manic Pixie Dream Girl 2 g
cena: 139 Kč



Oční stíny Catrice Spectra Light vám umožní vystínovat víčka podle vašich představ a dodají každému líčení nový rozměr.
Vlastnosti:
  • metalický efekt
  • dlouhotrvající výdrž
  • snadno se nanáší
  • odstíny jsou snadno kombinovatelné
  • pigmentace je velmi intenzivní
Stíny jsem ještě nevyzkoušela, ale odstíny jsou moc krásný. Miluji třpytivé stíny, hlavně ten studený odstín vypadá božsky.



PRISMA CHROME LIPSTICK
050 Mystical Mermaid 3,5 g
cena: 139 Kč



Rtěnka Prisma Chrome zahalí vaše rty do prismatických a metalických odstínů a dodá jim tak elegantní nádech. Šest unikátních odstínů kombinuje vysoké krytí a krémovou texturu. Na rtech je rtěnka příjemně jemná a dodá rtům lesklý efekt.
Vlastnosti:
  • prismatické a metalické efekty,
  • perfektní krytí,
  • příjemná textura,
  • vegan



 SPECTRA LIGHT
03 Irregular Galaxies 10 ml
lak na nehty s holografickým efektem
cena: 100 Kč


  • zajišťuje vysoký lesk
  • pohodlně se nanáší
  • má dlouhotrvající výdrž


LUXCHROME 2IN1 BASE & TOP COAT
10 ml
podkladový a vrchní lak na nehty
cena: 80 Kč


  • pohodlně se nanáší
  • udržuje nehty zdravé a krásné
  • posiluje a zpevňuje nehty


LUXCHROME FOIL EFFECT POLISH
LIQUID SILVER EFFECT
8 ml
cena: 109 Kč



  • zajišťuje vysoký lesk
  • pohodlně se nanáší
  • má dlouhotrvající výdrž


Jestli chcete nějaké produkty vidět na mě tak mě můžete sledovat na mém instagramu bkarooll




Komentáře