Přeskočit na hlavní obsah

dm box podzimní

Ahoj včichni,

už uběhlo sice pár dní od doby co mi kurýr dovezl balíček s Dm boxem, ale teprve teď jsem se dostala k tomu napsat Vám. 

Jako vždycky na facebookových stránkách dm byla zveřejněna fotka, že dne 20.9.2018 ve 13:00 bude v prodeji nový dm box. Zpočátku jsem váhala jestli si mám zakoupit nebo ne, ale přeci jenom jsem si předtím zakoupila ty předešlí boxíky tak jsem tedy čekala na tu třináctou hodinu, abych si box mohla koupit. 

Jako vždycky box stál 149 Kč a obsah boxu je za více jak 500 Kč. Já si svůj box ulovila asi tak 13:04, ale jak už asi některé víte tak se mnoho holkám nepodařilo ulovit svůj box, protože systém byl zahlcený a některým se sice podařilo dokončit objednávku, ale nakonec bez úspěchu. Já měla tedy to štěstí, že se mi nic nesekalo a ani mě nevypadla webová stránka.

No a teď se teda vrhneme na samotnou krabičku a její obsah.




Samotná krabička se opět povedla je krásně sladěná do podzimní barvičky. Hrozně se mi líbí uvnitř ta mašle je to jak kdyby jste rozbalovaly vánoční dárek.
Když jsem krabičku vzala do ruky tak mě velmi překvapilo jak je těžká a hrozně jsem se těšila co je uvnitř. No a teď si představíme produkty co byly uvnitř.



1.Dove

tělové mléko ve spreji kokos

190 ml 
cena: 109 Kč

Dove tělové mléko se složením, které se rychle vstřebává, ihned pokožku zjemňuje a zanechává ji hebkou a pružnou. Tělové mléko Dove se svěží, čistou vůní, která povzbudí vaše smysly. S příjemnou kokosovou vůní.

Miluji kokosovou vůni a tohle moc krásně voní, už se těším až to vyzkouším.


2.batiste

suchý šampon ve spreji mini Blush

50 ml
cena: 64,90 Kč

Batiste suchý šampon ve spreji Blush vám zajistí čisté a svěží vlasy bez jediné kapky vody. Bez ohledu na to, jaký typ nebo barvu vlasů máte, suchý šampon Batiste Blush se svůdnou květinovou vůní vám poskytne okamžitou pomoc. Vlasy osvěží, oživí a zanechá je čisté a plné objemu za méně než 1 minutu. Cestovní balení suchých šamponů 

Tento suchý šampon mám vcelku ráda tohle je mé asi 3 belení, skvěle se hodí na cestování, ale většinou ho používám, když mám mastné vlasy a mám narychlo někam jít a zrovna nemám čas si umýt vlasy. 


3.Naomi Campbell

dámská EdT Private

vzorek
cena: plné balení 30 ml 599 Kč

Privete se představuje jako rafinovaný, velmi ženský a odvážný parfém pro moderní ženy. Bohatá kompozice propojuje ovocné a květinové tóny, které jsou obohaceny o vůni pižma a opojné vanilky. Ucítíte tóny šťavnaté hrušky, mandarinky a broskve. Opojné tóny květin složení obohacují a dodávají mu elegantní nádech.

Zkoušela jsem si ji dát na zápěstí a moc pěkně voní.


4.trend IT UP

korektor Sheer Nude 010

5 ml
cena: 89,90 Kč

korektor Sheer Nude zakrývá nerovnosti a drobné nedokonalosti pleti a propůjčuje jí přirozený vzhled. Variabilní síla krytí. Se složkou Hygroplex® pro hydrataci pleti. Určeno pro normální a smíšenou pleť.

Teď mi zrovna dochází můj oblíbený korektor od Catrice tak pak vyzkouším tento a jsem na něj tedy zvědavá.



5.essence

make-up insta perfect 10

30 ml
cena: 119 Kč

essence make-up Insta perfect dodává pleti matný a bezchybný vzhled. Tekutá textura je voděodolná a její síla se zvyšuje každou přidanou kapkou. Poskytují každé pleti tu správnou barvu a z dostupných odstínů si snadno namícháte odstín přímo na míru pro vás.

Make-up jsem zatím zkoušela jen na ruku, ale zatím je na mě velmi světlí, ale uvidíme v zimě jestli bude odstín vyhovovat a jestli bude vyhovovat na mé pleti.



6.Nature Box

tělové mléko Avocado Oil

cestovní balení
50 ml

Nature Box tělové mléko Avokádo se 100% ZA STUDENA LISOVANÝM AVOKÁDOVÝM OLEJEM. Avokádo obsahuje proteiny a vitamíny A, B, C, D a E, které zajišťují zářivou pokožku a stimuluje tvorbu kolagenu. Biotin obsažený v avokádu je považovaný za vitamín krásy a podporuje produkci keratinu. Tělové mléko poskytuje pokožce denní dávku výživy a zanechává pocit jemnosti po celý den. Navíc bez sulfátů, silikonů, parabenů, umělých barviv, dermatologicky testováno. Vegan. Obsahuje 94% přírodních ingrediencí.

Krásně to voní a avokádo mám ráda :-) Na cesty se to bude velice hodit.


                 7.Catrice lak na nehty

ICOnails
59 Keep Me - I´m Cute
cena: 80 Kč

 Inovační laková formule nabízí perfektní gelový a dlouhotrvající efekt. Díky technologii GLOSS SEAL’RTM dodají laky tvé manikúře spoustu lesku. Komplex shock-shield zabezpečuje rovnováhu elasticity a stability pro optimální odolnost proti odlupování a dlouhotrvající efekt až 7 dnů. Laky ICONails nabízí intenzivní barvy a péči díky přidanému oleji z acai- barva & péče v jednom! Olej z acai je známý svými vyživujícími, hydratujícími a regeneračními efekty a podporuje lesklý efekt laku. Elegantní balení laku je navíc velice praktické: úzké a kulaté víčko s profesionálním štětečkem umožní přesnou a jednoduchou aplikaci. Štěteček ti navíc umožní nabrat dostatečné množství textury. Pro intenzivnější efekt nanes dvě vrstvy laku.

Líbí se mi třpytivé laky na nehty, i když nejdou moc dobře odlakovat :-) 


8.TRESemmé

šampon na vlasy Biotin+ Repair 7

400 ml
cena: 119 Kč

TRESemmé šampon na vlasy Biotin+ Repair 7 viditelně napravuje až 7 druhů poškození vlasů způsobených fénováním, bělením, česáním, narovnáváním, barvením, splétáním či kulmováním. Složení s Biotin & Pro-Bond komplexem posiluje každý pramínek zevnitř i zvenku. Vlasy budou chráněné a vy můžete pokračovat v jejich úpravě.

Šamponu není nikdy dost tak až dodělám ten co používám vrhnu se na tento.



9.Nivea

antiperspirant spray Black&White Silky Smooth

150 ml 
cena: 54,90 Kč

užívejte si vůni a pocit čistoty až po 48 hodin a chraňte své černé oblečení před vznikem bílých skvrn a bílé oblečení před vznikem těch žlutých. Už žádný pot, žádný zápach a nepříjemné pocity! Bez alkoholu, se svěží vůní, kterou si zamilujete.

Tak tohodle není nikdy dost a tenhle jsem ještě nezkoušela tak jsem na něj zvědavá.


10.Balea

sprchový gel avokádo & jahoda

300 ml
cena: 17,90 Kč

Balea sprchový gel s extraktem z avokáda dodá vaší pokožce příjemnou péči a bude vás lákat svou jahodovou vůní. Složení sprchového gelu hydratuje pokožku a chrání ji před vysušením. Pokožka bude znatelně měkčí a jemnější.

Sprcháče z dm miluji, nejen že krásně voní, ale mají velké balení za skvělou cenu.


11.Garnier

micelární voda pečující

400 ml
cena: 159 Kč


Nová dvoufázová micelární voda je speciálně vyvinuta pro velmi citlivou pleť a oči a je vhodná i pro nositele kontaktních čoček. Kombinuje micely, které efektivně eliminují nečistoty jako magnet, s odličovacími oleji, které odstraní všechny typy make-upu z tváře, rtů a očí, jedním tahem bez tření a bez zanechání mastného filmu. Obohacená o extrakt z chrpy, uvolňuje pnutí a zklidňuje velmi citlivou pokožku a oči.

Micelární vody od Garnier zbožňuji, krásně odličí a hlavně po nich nemám zarudlou tvář. A navíc mě zrovna došla ta poslední co jsem měla, no a když jsem v krabičce našla tuto tak jsem byla hodně mile potěšená.



12.VeltaTea

VeltaTea čaj bio heřmánek

28 g
cena: 39,90 Kč

Heřmánkový čaj moc nemusím, spíše čaje z bylinek nemusím většinou z nich mám vyrážku, ale tento čaj jsem dala mamince. 



Celková hodnota boxu cca.: 854 Kč



 Přeji krásný svátek 
<3

Komentáře