Přeskočit na hlavní obsah

L’Oréal Paris Wake Up & Glow La Vie En Glow


Ahoj všichni,

dneska jsem se konečně dokopala k sepsání mého názoru na paletku rojasňovačů od značky L´Oréal Paris. Jinak moji stručnou recenzi najdete na stránce notino.cz v komentářích pod paletkou.

No a teď se na to tedy vrhneme.




Wake Up & Glow La Vie En Glow
rozjasňující paletka
odstín 02 Cool Glow 5 g
cena: 254 Kč



Co se mi na paletce líbí je její krásný obal, který pusobí vcelku luxusně. Obsahuje čtyři krásné třpytivé odstíny, které jsou obohacené kokosovým olejem. První odstín je hodně studený a hazí krásný modrý odlesk, nejraději ho používám do vnitřního koutku, protože to líčení vcelku krásně projasní. Drudý odstín je zlatavý ten používám jak do vnitřních koutků tak i dávám na oční víčko, když chci mít hodně třpytivý look. Třetí odstín je do růžova ten tedy často používám na projasnění licních kostí. Čtvrtý odstín je do bronzova a ten většinou dávám na bronzer. Všechny čtyři odstíny jsou krásně pigmentované v paletce malinko práší, ale to není nic na závadu. Co se týče výdrže tak mě málo kdy na tváři něco dlouho vydrží, protože mám mastnou pleť, ale tohle mi na tváři vydrželo tak  4 hodiny. Za mě zatím nejlepší paletka rozjasňovačů, hlavně má více využití, protože se dá použít i jako stíny.







Paletku bych určitě doporučila ode mě má 10/10



Komentáře