Přeskočit na hlavní obsah

L’Oréal Paris Infallible dlouhotrvající rtěnka a lesk na rty 2 v 1

Ahoj všichni,

dnes tu pro Vás mám recenzi na dlouhotrvající rtěnku od značky L´Oréal Paris a to rovnou ve dvou odstínech. Rtěnky je možné zakoupit nejen v drogeriích, ale také na stránkách notino.cz



Rtěnku mám v odstínech 111 Permanent Blush, 506 Red Infallible
Cena: 189 Kč 

Samotný obal se mi líbí a také se mi líbí, že z jedné strany je tekutá rtěnka a z druhé balzámek.


Aplikátor je klasický jak u lesků na rty a pěkně se mi s ním pracuje. Barvičky jsou krásně pigmentované a dokáží zakrýt rty jedným tahem a líbí se mi, že neflekatí. Odstín 111 je taková zatřená ružová, která má v sobě zlatý shimmer a odstín 506 je krásná červená. V celku i rychle zasychá takže se může ihned použít balzámek, který krásně po rtech klouže a nelepí. 
Rtěnka vůbec nevysušuje rty ba naopak hydratuje a je príjemná na rtech.
Co se týče výdrže tak mě na rtech vydržela 8 hodin poté se mi začala drolit.

 Co určitě doporučuji pro lepší výdrž, udělat si před nanesením peeling rtů.
( Já peeling dělám tak, že si smíchám cukr krystal, med a olivový olej).

Odličování doporučuji dvoufázovou micelární vodou. Jinak teda drží jak přibitá.






Do obou odstínů jsem se zamilovala hned na první pohled.
Ten červený odstín je úžasný, miluji červené odstíny rtěnek a nikdy mě asi neomrzí je nosit.

Na nude rty jsem nikdy nenašla tu správnou chvilku abych je začala nosit, ale i na ty jsem teď přešla a ráda je nosím přes den.




Tekutou rtěnku určitě doporučuji 

Hodnocení 10/10 


Komentáře