Přeskočit na hlavní obsah

L´Oréal Paris Unlimited řasenka

Ahoj všichni,

představím Vám novou řasenku od L´Oréal Paris Unlimited Mascara, kterou niní zakoupíte v drogerii dm za prodejní cenu 279 Kč.


Řasenka má unikátní ohýbatlný kartáček pro výrazné natočení a délku řas. 
Dva způsoby použití 1. rovný kartáček lze použít pro dosažení ,"nespoutané" délky řas 2. ohnutý kartáček lze použít pro zváraznění i těch nejmnších řas.


Kartáček má umělohmotné štětinky a není přílič velký a ani příliš malý a s takovým to kartáčkem se mi pěkně manipuluje. Když jsem tuto řasenku poprvé vyzkoušela tak mi moc ta manipulace s ohnutým kartáčkem nešla, protože jsem na to nebyla vůbec zvyklá, ale po delším používání mě ta manipulace šla mnohem lépe.


Při prvním použití mi řasenka v celku řasy slepovala a vůbec to nevypadalo dobře. Další den co jsem řasenku použila mi řasy zase udělala krásně oddělené a prodloužené, ale bohužel jsem spěchala a úplně jsem je zapoměla vyfotit. :-D




Řasenka vydržela bez nežádoucího opadávání a obtisknutí celý den. Odlíčení jde také krásně.

Tuto řasenku také doporučuji pořídit 
Hodnocení 10/10


Komentáře