Přeskočit na hlavní obsah

dm box listopad 2018

Ahoj všichni,

dnes tu pro Vás mám další box z drogerie dm, který jsem si objednala společně s adventním kalendářem Balea. Boxík opět stál 149 Kč a i když obsahoval míň produktů a mnoho nákupčích ho poplivalo, že se nepovedl, tak mě osobně se líbí. Krabička je opět moc krásná a s obsahem jsem také spokojená a určitě některé kousky využiju a něco daruji.

A teď se tedy vrhneme na obsah.




1) Barnängen

   krém na ruce Lycka, 75 ml

cena: 89,90 Kč


Barnängen krém na ruce Lycka je vhodný pro velmi suchou pokožku rukou. Obsahuje extrakt ze sedmikrásek, který poskytne potřebnou výživu a hydrataci.

Mývám docela suché ruce a krém se určitě hodí, takže s tímto produktem jsem spokojená a navíc pěkně voní a hlavně nemám posit lepivých rukou.

2)Blistex
balzám na rty, 6 ml
cena: 99 Kč


Balzám na rty s kafrem (proti zánětu) a thymolem (proti infekci) ihned po nanesení poskytuje úlevu suchým, rozpraskaným nebo od slunce popáleným rtům a rtům s opary. Vyhlazuje povrch rtů, posiluje jejich přirozenou ochrannou vrstvu a dlouhodobě je hydratuje. Navíc zmírňuje pocit napjaté pokožky. Praktický aplikátor umožňuje snadné nanášení. Blistex Lip balzám na rty obsahuje OF 10.

Tento produkt mě velmi mile překvapil, já od této značky měla balzám na rty v kalíšku a byl skvělý, všude jsem ho tahala s sebou, těším se až vyzkouším tento.

hydratační krém Original, 100 ml

cena: 189 Kč


Bulldog hydratační krém obsahuje aloe vera, camelinový olej a zelený čaj. Speciálně navržený k hydrataci pokožky, aniž by ji zanechal mastnou a lepkavou.

Tento produkt věnuji a určitě udělá radost. Jinak krém voní krásně.

4)dmBio
vafle medové , 175 g
cena: 44,90 Kč


Tyto vafličky mám moc ráda a jsem nadšená, že jsem je našla v tomto boxíku.

4)trend IT UP
změkčovač nehtové kůžičky v tužce, 1 ks
cena: 69,90 Kč


Změkčovač nehtové kůžičky v tužce napomáhá k změkčení nehtové kůžičky. Mandlový olej s vitamíny a minerály dodá nehtové kůžičce hydrataci a posílí pokožku díky olivovému oleji, který působí také protizánětlivě. S obsahem vitamínu E pro zdravý vzhled nehtů.

Tento produkt už doma mám a jsem s ním spokojená a další do zásoby se určitě hodí.

6)Vaseline
tělové mléko ve spreji Repair, 190 ml
cena: 109 Kč 


Rychleschnoucí tělové mléko ve spreji se snadno nanáší, ihned se vstřebává a na pokožce nezanechává mastný film. Po použití vaše pokožka bude opět hebká, vláčná a dokonale hydratovaná.

Nikdy jsem na tělová mléka moc nebyla a když už jsem je měla tak jsem na ně zapomínala, ale tyto mám ráda a baví mě to, protože díky tomu že jsou ve spreji se krásně nanáší a mojí malé dceři se líbí.

7)KLEENEX Balsam Hanks 
Papírové kapesníky 4vrstvé 8ks
cena: 49 Kč


Čtyřvrstvé papírové kapesníčky s výtažkem z měsíčku lékařského uspokojí každý náročný nos. Při použití váš nos pohladí jemný balzám, který ochrání pokožku a okolí nosu i u největší rýmy. Nemusíte se tak bát nepříjemného začervenání nebo podráždění.



Celková cena obsahu boxu: 651 Kč


Budu ráda za všechny Vaše komentáře a teším se na Vás u dalšího článku.

Komentáře