Přeskočit na hlavní obsah

Zimní dm box

Ahoj všichni,

opět jsem tu s novím dm boxem, který jsem si ve čtvrtek zakoupila na stránkách dm.
Box opět stál 149 Kč a jeho hodnota je více jak 500 Kč. A jsem moc ráda, že jsem ho zastihla, protože obsah se mi opět líbí.

No a vrhneme se rovnou na obsah.





Krabička je opět velmi povedená, moc se mi líbí ten zimní motiv.



1) Catrice
 #peeloff glam 03
 Easy To Remove
lak na nehty 11 ml
Cena: 99 Kč


Slupující lak na nehty v trendy odstínu se třpytivým efektem.
Lak na nehty lze jednoduše sloupnout bez použití odlakovače.

Třpytivé laky miluji hlavně teďkom přes zimu, protože se krásně třpytí a tenhle je opravdu nádherný.



2) alverde Pure Beauty
micelární pleťová voda 100 ml
Cena: 54,90 Kč


alverde micelární pleťová voda s micelární technologií a ovocnými kyselinami čistí a rozjasňuje pleť obzvlášť jemně. Snadno odstraňuje také make-up a řasenku. Při pravidelném užívání předchází vzniku nečistot. Díky složení s vilínovou vodou a extraktem z hroznů je alverde micelární voda určena také pro citlivou pleť.

Produkty od značky alverde jsem ještě nezkoušela, tak tohle bude premiera. 


3) Garnier Pure Active 
slupovací maska proti černým tečkám
 50 ml
Cena: 119 Kč


Slupovací maska, obsahující uhlí přírodního původu a čistící kyselinu salicylovou, se zaměřuje na černé tečky způsobené nečistotami jako je prach a maz, které účinně odstraňuje z T-zóny (nos, čelo a brada). Už po 1 použití vypadají póry uvolněné, pleť vypadá jemněji a čistěji.


Na tento produkt jsem měla zálusk a chzstala jsem si jej zakoupit, no a ejhle on bzl v boxu.
Üž se těším až vyzkouším. Jsem na tento produkt hodně zvědavá.

4) Dermacol Winter Dream
sprchový gel 250 ml
Cena: 29,90 Kč


Jemný sprchový gel s vůní kokosu a vanilky šetrně čistí pokožku těla, zanechává ji sladce provoněnou a dodává pocit příjemné vláčnosti

Aroma Ritual od Dermacolu miluji, kvůlí jejich nádherné vůní a tohle voní krásně a jemně, těším se až vyzkouším.

5) Dermacol Black Magic 
báze pod make-up 20 ml
Cena: 239 Kč


Dermacol svěží zmatňující báze pod make-up pleť vyhlazuje, zmatňuje a sjednocuje její tón. Gelová textura s aktivním uhlím pleť osvěží a vyhladí její nedokonalosti. Báze zvyšuje odolnost make-upu na pleti, vhodná pro smíšenou pleť.

Další produkt, který jsem chtěla vzkoušet, ale docela mě odrazovala ta cena. Proto jsem ráda, že mám možnost tuto bázi vyzkoušet.


6) Nivea MEN
univerzální krém 30 ml
Cena: 39,90 Kč


Krém Nivea Men je první univerzální krém, který je vyvinutý speciálně pro muže. Je vhodný na tvář, tělo i ruce, důkladně pokožku hydratuje a ihned po nanesení příjemně osvěžuje. Má lehkou nelepivou konzistenci, která se po nanesení okamžitě do pokožky vstřebává a nezanechává na ní mastné stopy. Krém pokožku vyživuje a zvláčňuje, zabraňuje jejímu vysušování a zanechává na pokožce svěží mužnou vůni.

7) trend IT UP Contour & Glide 
031
kajalová tužka na oči  0,3g
Cena: 49,90 Kč


 Kajalová tužka na oči vysunovací Contour & Glide vytváří voděodolné, precizní kontury očí s dlouhotrvající barvou a perfektním krytím. trend IT UP Contour & Glide vysunovací kajalová tužka na oči umožňuje snadné nanášení a má integrované ořezávátko.

Tuto tužku jsem ještě nezkoušela a bílou také nemá, tak jsem zvědavá jak bude kreslit.

8) Labello Nude Crayon
balzám na rty v tužce 3 g
Cena: 119 Kč


Labello balzám na rty v tužce se díky příjemně hladké textuře snadno aplikuje. Obsahuje přírodní oleje, které dodají potřebnou hydrataci vašim rtům.

Na tento balzámek jsem hodně zvědavá, hlavně jak bude pigmentovaná.

9) David Beckham
Inspired by Respect
deo natural sprej 75 ml
Cena: 329 Kč


INSPIRED BY RESPECT se otvírá osvěžující citrusovou směsí řízných nót bergamotu a grapefruitu, jež jsou zvýrazněny aromatickou vůní levandule. Rozvíjí se v pikantní mužné srdce hřejivých nót kardamomu a aspektů lístků hřebíčku, pozvednuté šťavnatou stopou ananasu. Jakmile se vůně usadí, mísí se jantarová intenzita Amber Xtreme™ s dřevitými a pudrovými tóny cedrového dřeva a vůní kořenů kosatce k odhalení hluboce svůdné stopy. 

Krásná pánská vůně asi obdaruji manžela.

10) Replay Essential
pánská EdT 
vzorek
Cena Plné balení 30 ml : 379 Kč

Citrusovo-dřevitá toaletní voda Replay Essential evokuje dynamickou atmosféru města. Vyjadřuje sebejistého muže, který kráčí odhodlaným krokem směrem vpřed. Zároveň využívá svoji intuici při rozhodování a řídí se svými pocity.

11) Replay Essential 
dámská EdT
vzorek
Cena Plné balení 20 ml: 379 Kč

Replay Essential dámská EdT je určena především osobám, které nemají strach z nespoutaného jednání, nebojí se být samy sebou a vyhýbají se všemu nepravému a nepoctivému. Italská módní značka REPLAY nezastřešuje pouze denimové materiály a střihy, ale také originalitu, tradici a přirozenost výrobního procesu svých výrobků.



To byl celý obsah krabičky, ze které jsem mimochodem nadšená.

Celková cena: 1080 Kč

Budu se na Vás těšit u dalšího článku, určitě písněte co by jste chtěly příště.





Komentáře