Přeskočit na hlavní obsah

První nákup na Pink Panda


Ahoj všichni,

dneska se s Vámi podělím o můj dojem na první nákup na stránkách PinkPanda.cz

Nejprve asi začnu tím, že Vám představím malinko tuto stránku, pokud ji ještě neznáte.


Na stránkách můžete najít příběh Maji, která tuto společnost Pink Panda založila a zároveň tu najdete i příběh Jany, která je country manager pro Českou a Slovenskou republiku.



Nabízí hromadu kosmetických i nekosmetických značek 
z těch kosmetických to jsou například ARDELL, CATRICE COSMETICS, ESSENCE, ECOTOOLS, JESSUP, NYX PROFESSIONAL MAKEUP, NABLA, MAKEUP REVOLUTION LONDON, THE BALM

a z nekosmetických 
CANON, O.W.N. CANDLES

Žádný z výrobků není testován na zvířatech.
Co se týče dopravy tak Vám Váš balíček doveze Česká pošta, cena dopravy je při nákupu do 550 Kč  99 Kč a při nákupu nad 550 Kč je cena 59 Kč
Ale když nakoupíte nad 1500 Kč máte poštovné zdarma.

Doba doručení je 4-5 pracovních dnů, protože sklad je až na Slovinsku, ale i tak je to furt krátká doba.


Já na stránkách objednávala po prvé a byla jsem spokojená, jednak s širokým výběrem produktů a s přehledností stránky. A také se mi líbí, že za určitou částku za kterou nakoupíte mužete vložit kód na který dostanete nějaký balíček. 
Já si vybrala zimní mystery bag, který obsahoval produkty v hodnotě 420 Kč.

Tak a teď se vrhneme na obsah toho co jsem měla v balíčku. A nejprve začnu s obsahem co jsem si já objednala.



1) I HEART REVOLUTION 
CHOCOLATE EYESHADOW PALETTE - MACAROONS
Cena: 319 Kč ( já paletku našla se slevou 36% takže paletka stála 205 Kč)



Paletka obsahuje 18 očních stínů matných i třpytivých odstínů. Mě se tahle paletka moc líbila, hlavně kvůli barvičkám, protože takové barvičky ještě nemám a miluji barevné líčení. Líbí se mi i obal paletky a ta vůně po otevření je nádherná. Už se moc těším až paletku vyzkouším.


2) CATRICE 
TAKE ALL OFF
ANTI POLLUTION MICELLAR OIL-IN-REMOVER
Cena: 100 Kč



2-fázová micelární voda odstraňuje voděodolný make-up, oči a rty. S okamžitým účinkem. Obsahuje rostlinné výtažky z třešňových květů a bílé pivoňky. Když jsem tento produkt viděla tak jsem si řekla, že bych to mohla vyzkoušet, protože značku Catrice mám ráda a tohle je od této značky úplně něco jiného tak proč to nevyzkoušet.
Jsem hoodně zvědavá na tento produkt.

3) CATRICE
BLUSH BOX - 010 SOFT ROSE
Cena: 107 Kč



Tvářenka se mi velmi líbila, hlavně takovou jemnou barvičku ještě nemám a ráda vyzkouším tvářenku od této značky. Takže jsem velmi zvědavá jaká bude na tvářích.


5) CATRICE 
EYE FOUNDATION WATERPROOF EYESHADOW PRIMER - 010 AS STRONG AS YOU ARE
Cena: 107 Kč


Když jsem viděla tento primer pod oční stíny tak jsem si řekla, že ho vyzkouším, zatím mám jeden oblíbený od značky Essence tak uvidíme jaký bude tento. Na obalu se píše, že je i voděodolný no uvidíme.


6) CATRICE 
EYE BROW STYLIST - 025 PERFECT BROWN
Cena: 70 Kč 



Tužku na obočí jsem nikdy nezkoušela, většinou jsem měla vždycky pomádu, tak proto jsem si vybrala tuto tužku a jsem velmi zvědavá jaká vlastně bude a jak dlouho vydrží.


Tak a teď Vám ukážu produkty co jsem měla v mystery balíčku.

1) REVOLUTION
RE-LOADED PALETTE - ICONIC DIVISON
Cena: 139 Kč



Po rozbalení balíčku jsem vytáhla tuto krásnou paletku. Paletka obsahuje 15 očních stínů v zemitých barvách. Paletka se mi líbí i odstíny jsou krásné, určitě se s touto paletkou dají vykouzlit krásné kouřovky. Líbí se mi , že má mnoho matných stínů.


2) BIOVENE COSMETICS
CHARCOAL PORE STRIP
Cena: 79 Kč


Pásky se sopečným uhlím vyčistí póry a zbaví nos černých teček
Pásky jsou dermatologicky testovány, netestovány na zvířatech, veganské a neobsahují parabeny, minerální oleje, silikony, ftaláty, sírany a gluten.
Tento tip pásků ráda zkouším a i na tyhle jsem zvědavá, hlavně jestli budou fungovat.

3) MONTAGNE JEUNESSE (7th Heaven)
MUD PAC/AMORE ROSE
Cena: 69 Kč


Maska Mud Pac je ideální pro normální a mastnou pleť. Obsahuje bláto z Mrtvého moře, které otevře a vyčistí póry. Pleť zanechá čistou a jemnou.
Amore Rose maska pleť hloubkově vyčistí a hydratuje. Po použití je pleť hladká a jemná.
Mám ráda masky a na tzto se těším, aspoň si po dlouhé době zase zarelaxuji.

4) MAYANI DESIGN 
pinzeta 
Cena: 99 Kč



Pinzeta se určitě u mě neztratí  takže jsem ráda, že mám další do sbírky.

5) MAYANI DESIGN pilník
Cena: 65 Kč


Obyčejný pilník, který se opět hodí. Takže i za tento produkt jsem ráda.



Tak to by bylo pro dnešek vše. Budu ráda za Vaše komentáře. Přeji pěkný večer.








Komentáře

Unknown píše…
Dobrý den, já objednala poprvé na Pink Panda, jelikož jsou akce tak objednala 4 balíčky.
Na e-mail přišlo potvrzeni a to je cele, proste mne nic nepřišlo, a žádným způsobem mne ne kontaktují, spíše naopak, ignorují.
Nečekala ze budu takhle zklamaná.
Pink pandu rozhodne nedoporučuji !